Cumprimentos, amigos.

Espaço dos Opels! Encontre aqui informações sobre os predecessores dos nossos opalas!

Re: Cumprimentos, amigos.

Mensagempor Miranda » Qua, 28 Jan 2009 4:36 am

Kirill escreveu:Cumprimentos, amigos. Meu nome é Cyril, eu da Rússia. Arrependo-me do mau conhecimento da língua, uso o tradutor. :oops: Em você fórum muito interessante, é muita informação que mais em qualquer lugar não encontrei. Recentemente comprei Opel um rekord C o cupê de 1967 do lançamento. O carro condiciona uma média. Na Rússia para encontrar peças sobressalentes muito muito. Na Alemanha também é difícil. Se há em você no país as lojas que comerciam em novas peças sobressalentes? Se tenha colocado um tema não lá, peço transferir. :roll:

Welcome Kirill !

Search for this forum user:
Commo-A Freak

He is our Opel god here :)

Anything else, please, fell free to contact me.

Regards,
Miranda
Opala.com
Miranda

Data de registro: Ter, 25 Jul 2006 1:33 pm

Mensagempor Kirill » Dom, 08 Fev 2009 10:36 am

Miranda escreveu:
Welcome Kirill !

Search for this forum user:
Commo-A Freak

He is our Opel god here :)

Anything else, please, fell free to contact me.

Regards,

Greetings. Thanks for the help. I have some questions concerning spare parts but while there is sense no them to solve - in Russia winter, and at me not the best financial position now. More close by the spring I will start to be engaged.

Regards
Opel Record C coupe 1967
Kirill

Data de registro: Seg, 22 Dez 2008 2:45 pm

Mensagempor Kirill » Qua, 18 Nov 2009 9:03 pm

Hello, friends. Here time also has come to reflect on new rubber sealants and moldures. I have learnt that mail works for me in a city, Express mail service EMS, this service works in 190 countries of the world, I think at you in the country too should work. Someone can answer me, whether is at you EMS service? In advance thanks.
Opel Record C coupe 1967
Kirill

Data de registro: Seg, 22 Dez 2008 2:45 pm

Mensagempor sergiomed » Sáb, 05 Dez 2009 8:52 pm

The main mail service here it's called "CORREIOS", we can send almost anything to any country. If you want something to be send to you, just make contact with me. You can pay me by PAYPAL.
All the best for you!!!
Imagem
sergiomed

Data de registro: Sáb, 30 Mai 2009 1:24 am

Anterior

Retornar para Opel Rekord & Commodore